4 jan. 2012

Sista hyacinten

Hej svejs!
Vilken storm vi har haft här i natt! Regn o blåst så man vet knappt vad det är för årstid!
 Nej, nu börjar jag faktiskt längta efter vår så att man får en massa ny energi!
Snart ska vi påbörja fortsättningen av vår hallrenovering på övervåningen.
 Golvet behöver riktas upp, nytt vitt furugolv och träpanel på väggarna ska det bli.
Jag är också sugen på att måla om den mörka byrån i vardagsrummet, men på något sätt orkar jag inte riktigt sätta igång. Jag får helt enkelt invänta ny energi...
Sista hyacinten får ge sig till känna idag. Efter helgen åker alla julsaker ut!
Kram Jenny

7 kommentarer:

  1. Ja, jag går på samma linje tror jag, granen får nog åka ut efter helgen. Men jag kommer att sakna ljuset från den. Behövs något som lyser upp i det här trista vädret.

    Ha en fin kväll! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Tog bort min jul i förrgår. Känns som vår nu. Idag sken solen så starkt så tittade man på den fick man ont i ögonen...
    Snart kommer väl lite vinter, nog för att det kan kvitta ;) Men det blir ju iaf lite ljusare ute om det ligger lite snö på marken.
    Visst blir det mörkt när alla ljusstakar tas bort... Men tillbaka med alla lampor istället :)

    Ha en trevlig 13 dagshelg :)
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Min gran och allat va som heter jul...typ en tomte och en gran fick åka ut nyårsdagen =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Ja jag behöver också invänta lite ny energi tror man saknar lite ljus:-) vad mycket spännande ni har framför er! Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, idag har energin lyst med sin frånvaro även här... Men vi hade kalas igår så man får ju lova att slappa de sista lediga dagarna:-)
    Ha en fin trettondagsafton!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hallo tjejen,
    Vilken fin ny header du gjort =)
    Du har fått en award av mig i dag!!
    Titta in så får du se.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  7. Ja den barntapeten är faktiskt helt underbar. Älskar den! Min sambo som hittade och valde den och jag sa inte emot :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera