7 aug. 2011

SOMMEN

Hej där ute!
Det är inte helt lätt det här med bloggande, igår lyckades jag skriva tre likadana kommentarer efter varandra på en annan blogg, men jag lär mig nog också tids nog, ska ni se! ;) Jag blev i allafall jätteglad när jag fick min första hälsning här på bloggen! :) Hoppas att fler hittar hit och har tid att säga hej!
Härom kvällen besökte vi mina hemtrakter och tog ett dopp i sjön Sommen, brrr... det var kallt kan jag lova, ialla fall innan man vant sig. Det blev också grillning tillsammans med min kära familj och mannen fick äntligen prova fiskelyckan. 
Vi ses!
Kram Jenny



2 kommentarer:

  1. Hej första gången jag tittar in hos dig, hoppas det blev lite fisk, och vilka härliga bilder...

    Helena.

    SvaraRadera
  2. Roligt att du hittat hit, jag är ganska ny i denna bloggvärlden! Välkommen tillbaka! Kram Jenny

    SvaraRadera